Σεξουαλικά Βοηθήματα

Εχθές, τις πρώτες πρωινές ώρες, νεαρή, ευειδής φίλη μου πήρε το αυτοκίνητό της για να επιστρέψει σπίτι της οδηγώντας πάλι υπό την επήρεια αλκοόλ (τουλάχιστον 6 ποτήρια κόκκινο κρασί). Είμαι σίγουρος ότι θα έλεγχε, ως συνήθως, και το κινητό της την ώρα της οδήγησης. Της έχουν ήδη πάρει μια φορά το δίπλωμα οδήγησης για ένα μήνα σε έλεγχο αλκοτέστ. Το ξέρω ότι θα με διαγράψει και μπλοκάρει όταν διαβάσει αυτό το άρθρο, αλλά δεν πτοούμαι. Το αυτοκίνητο έχει γίνει η πανοπλία, το προστατευτικό και επιθετικό κέλυφος του σύγχρονου Έλληνα. Όποιος οδηγεί πιο αργά από μας είναι ηλίθιος και όποιος πάει πιο γρήγορα είναι τρελός. Και όπως βεβαιώνουν οι τροχονόμοι, τις πινακίδες STOP τις έχουμε μόνο και μόνο για να διαπιστώσουμε ποιος φταίει μετά το ατύχημα.

Η Ελλάδα σε 100 χρόνια στα πεδία των μαχών έχασε 70.000 κόσμο. Αντίστοιχα σε 50 χρόνια σε τροχαία έχουμε:

+ 140.000 θανάτους.

+ 150.000 ζωντανοί-νεκροί καθηλωμένοι στο σπίτι με οξυγόνο.

+ 200.000 παραπληγικοί.

+ 2.000.000 βαριά τραυματίες.

+ 600 δις κόστος (μελέτη επιτροπής της ΕΕ), το 330% του ΑΕΠ!

Πλέον τα τροχαία μαζί με το δημογραφικό και τις αμβλώσεις (200.000 το χρόνο) είναι τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Ελλαδική κοινωνία, ένδειξη της πολύ βαθιάς ηθικής παρακμής που εκδηλώνεται με έντονη αντικοινωνική συμπεριφορά — και προφανώς όχι μόνο στον δρόμο. Ουδείς ασχολείται σοβαρά με αυτά, ούτε η πολιτεία ούτε τα ΜΜΕ. Και όμως, τα άλλα προβλήματα είναι αστεία μπροστά σε αυτά. Η τροχαία ασχολείται εμμονικά με τις παράνομες σταθμεύσεις — δεν κινδυνεύουμε όμως από τα ακίνητα αυτοκίνητα.

Το πρόβλημα δεν αντιμετωπίζεται μεμονωμένα, ανήκει στο ευρύτερο πλαίσιο της ανοχής στην ανομία και την ατιμωρησία των τελευταίων δεκαετιών. Όποιος νομίζει ότι θα αντιμετωπίσει με χαλαρότητα (μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής στα σχολεία και άλλες τέτοιες σάχλες) τον εθισμό στην παραβατικότητα κάνει λάθος. Το απέδειξε ο Rudolph Giuliani, όταν ανέλαβε δήμαρχος της Νέας Υόρκης το 1993, μιας πόλης που μαστιζόταν τότε από βαριά εγκληματικότητα. Εφάρμοσε την πολιτική της ΜΗΔΕΝΙΚΗΣ ΑΝΟΧΗΣ απέναντι στην παραβατικότητα, λ.χ. όταν κάποιος συλλαμβανόταν να πετάει γόπα στον δρόμο τιμωρούνταν με 30 μέρες φυλακή, χωρίς αναστολή ή εξαγορά. ΜΕΣΑ! Σε έξι μήνες μείωσε την εγκληματικότητα κατά 70% και η Νέα Υόρκη χαρακτηρίστηκε η ασφαλέστερη μεγάλη πόλη της Αμερικής.

Προτείνω: για τα επόμενα δύο χρόνια, για τις απλές τροχαίες παραβάσεις, όπως ζώνη ή κράνος ή κινητό, εξοντωτικά πρόστιμα ως ποσοστό επί του εισοδήματος ΚΑΙ της ακίνητης περιουσίας του παραβάτη. Επιπροσθέτως, σε σημαντικές παραβάσεις όπως κόκκινου σηματοδότη ή αναστροφή, προτείνω: αυτόφωρο με χειροπέδες, κρατητήριο και μετά το ακροατήριο στο ΚΑΤ και το Ασκληπιείο Βούλας για κοινωνική υπηρεσία έξι μηνών.

Το αυτοκίνητο, υποσυνείδητα, έχει αναχθεί πλέον σε μια προέκταση του πέους ή σε ένα ερωτικό βοήθημα του αιδοίου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.