Κλειτοριδεκτομή vs Περιτομή

Την εβδομάδα που μας πέρασε παρακολούθησα στην ΕΡΤ (με εξαίρεση τις ειδήσεις, το υπόλοιπο πρόγραμμά της είναι ενδιαφέρον) μία ωριαία εκπομπή για την κλειτοριδεκτομή. Δυστυχώς κινήθηκε στον ίδιο τόνο με όλα τα δυτικά ΜΜΕ που ασχολούνται μόνο με την κλειτοριδεκτομή των μικρών κοριτσιών διαρρηγνύοντας τα ιμάτιά τους για την βαναυσότητα αυτού του θρησκευτικού εθίμου. Ουδείς όμως ποτέ αποδοκιμάζει την περιτομή των μικρών αγοριών η οποία ουδόλως υστερεί σε βαναυσότητα. Αυτή η αντίφαση προδίδει μια φεμινιστική υστερία. Και στα δύο φύλα ακρωτηριάζεται ένα υγιές μέρος από το σώμα ενός μη συναινούντος παιδιού — χωρίς ιατρικό λόγο. Σύμφωνα με αυτή την πρακτική (κυρίως εβραϊκή και μουσουλμανική), ο άνθρωπος φαίνεται να είναι το μόνο θηλαστικό το οποίο γεννιέται με την ανάγκη για άμεση χειρουργική διόρθωση.

Όλη αυτή η κατακραυγή στα ΜΜΕ συνοδεύεται, εκτός της φεμινιστικής υστερίας, και από αντιμεταφυσικό μένος. Αποκρύπτουν πως αυτό το έθιμο είναι πρωτευόντως φυλετικό και δευτερευόντως θρησκευτικό. Ήδη ο Ηρόδοτος και ο Στράβων αναφέρονται σε κλειτοριδεκτομές και περιτομές στους Φοίνικες, στους Σημίτες και τους Αιγύπτιους. Επιπλέον απουσιάζει από τις μουσουλμανικές περιοχές του Ιράν, Ιράκ· ενώ αντίθετα παρατηρείται στους Κόπτες χριστιανούς της Αιθιοπίας και της Αιγύπτου, στις τροπικές ζώνες της Αφρικής, στις Φιλιππίνες, στις φυλές του Αμαζονίου, στους Ίνκας του Μεξικού, στους Αβοριγίνες της Αυστραλίας, κοκ. Ο αρχέγονος σκοπός είναι να μειωθεί η σεξουαλική ευαισθησία της γενετήσιας περιοχής στην προσπάθεια να πριμοδοτηθεί το πνεύμα που προάγει την συλλογικότητα εις βάρους του σώματος που προάγει την ατομικότητα. Και συλλογικότητα σημαίνει πολιτισμός.

Για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με την περιτομή, να αναφέρω πως μετά τον ακρωτηριασμό της πόσθης (πετσάκι) στο πέος, η βάλανος εκτίθεται σε συνεχή επαφή με τον αέρα και τα εσώρουχα. Γεγονός που οδηγεί στην άμεση δερματοποίηση του βλεννογόνου (το εσωτερικό του στόματος έχει επίσης βλεννογόνο) της βαλάνου και την σχετική σεξουαλική απευαισθητοποίησή της — αν και πιθανόν η απευαισθητοποίηση των γυναικείων σεξουαλικών οργάνων με την κλειτοριδεκτομή να είναι μεγαλύτερη. Αυτή η διαφορά όμως σε καμιά περίπτωση δεν δικαιολογεί την μονομερή ευαισθησία για τον ακρωτηριασμό της κλειτορίδας στα κοριτσάκια και όχι της πόσθης στα αγοράκια. Όσο για τα οφέλη της περιτομής που προπαγανδίζουν οι υποστηρικτές της μοιάζουν με λύσεις σε προβλήματα που ακόμη ψάχνουμε να τα βρούμε.

Αν μας σχεδίασε ο Θεός, η κλειτοριδεκτομή και η περιτομή αποτελούν  εξίσου βλασφημία.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.